ویژه برنامه قرائت زیارت نامه رسول الله (ص) مجازی برگزار شد 

ویژه برنامه قرائت زیارت نامه رسول الله (ص) مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: ویژه برنامه قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی (ع) نیز پنج شنبه شب هم زمان با سراسر کشور به صورت مجازی اجرا شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از اولویت های اصلی فعالیت های کانون فاطمیه برشمرد و گفت: به همت بچه های مسجدی عضو کانون فاطمیه مسجد و محله در آستانه عید مبعث فضاسازی و آذین بندی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: این اقدام در راستای برپایی جشن بزرگ مبعث بود که با توجه به شرایط کرونایی این جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی با اشاره به ویژه برنامه های جشن مبعث، بیان کرد: سخنران این جشن یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه کهنوج بود که درباره فضائل حضرت رسول اکرم (ص) و فلسفه وجودی مبعث سخنرانی کرد.


برخان ادامه داد: ویژه برنامه مولودی خوانی نیز توسط بچه های مسجدی کانون فاطمیه اجرا شده و نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای تبریک عید مبعث در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ابراز کرد: همچنین ویژه برنامه قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی (ع) نیز پنج شنبه شب هم زمان با سراسر کشور به صورت مجازی اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: علاوه بر این نیز ختم قرآن کریم و ختم صلوات نیز با مشارکت بانوان مسجدی اجرا شده و ثواب قرائت آیات کلام الله مجید و صلوات به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) هدیه شد.


وی عنوان کرد: ویژه برنامه های عید مبعث با هدف تعظیم و بزرگداشت شعائر دینی و الهی برگزار شد.

 
برخان در خاتمه اعیاد اسلامی را فرصت مناسبی برای ابراز شادی، برپایی جشن و ارتباط‌گیری با خداوند متعال قلمداد کرد و گفت: اندک وظیفه ما مسلمان و شیعیان بزرگداشت اعیاد مذهبی است.

پایان پیام/ 586